Garancija i reklamacija
Garancije
Zakonom o zaštiti potrošača Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 24 meseca od kupovine robe. Za robu čiji je period saobraznosti duži od 24 meseca, Trgovac je dužan da izda garantni list dobavljača. Trgovac je dužan da u slučaju nesaobraznosti robe o svom trošku obezbedi servisiranje iste. Kod prodaje polovne robe, može se ugovoriti kraći rok u kom Trgovac odgovara za nesaobraznost, koji ne može bit kraći od 12 meseci.
Garancija na saobraznost artikala koji se smatraju potrošnom robom može biti manja od 24 meseca. U takve artikle spada Dodatna oprema (Hard Diskovi, Nosači,Kućišta, Konektori, Video baluni...), napajanja, Mikrofoni, baterije,... Garancija na takve artikle iznosi 6 meseci, ukoliko proizvođač nije drugačije propisao.
Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane Trgovca kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.
MS Security garantuje za kvalitet svih proizvoda iz svog asortimana, kao i usklađenost istih sa navedenim specifikacijama na sajtu.
Za dodatne informacije možete nas kontaktirati na office@mss.rs
Reklamacije
U zavisnosti od vremena kada je nastao kvar, postoje sledeće kategorije reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda:
1) DOA – Dead on Arrival je reklamacija u trenutku instalacije ili prvog puštanja u rad.
To znači sledeće:
a) isporučeni proizvod je oštećen, nedostaju mu neki delovi (nekompletan je), ne odgovara projektovanoj nameni ili specifikaciji. U ovom slučaju problem se mora evidentirati na licu mesta, ispred kurira, tako što ćete proveriti robu i ukoliko nešto nije u redu, odmah prijaviti neispravnost. U koliko kurir ne sačeka da proverite paket rok za reklamaciju je 14 dana. U koliko je paket koji vam je kurir dostavio oštećen možete odbiti pošiljku, u koliko šteta bude ustanovljena nakon isporuke i otvaranja paketa dužniste da reklamaciju prijavite u roku od 24h jer u suprotnom neće biti prihvaćena.
b) ako tokom instalacije ili prvog puštanja u rad utvrdite da je proizvod neispravan, potrebno je da nas odmah obavestite tako što ćete nas kontaktirati telefonom ili nam poslati mail sa opisom problema i vašim kontaktom.
2) Reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda.
Ako ste uređaj kupili preko web-a, kontaktirate nas na 011/267 27 17 i mi ćemo uputiti kurirsku službu da preuzme neispravan uređaj i dostavi ga našoj službi reklamacija. Kao kupac imate pravo da uređaj reklamirate i direktno u prostorijama MS Security-ja.
3) Reklamacija na oštećenu pošiljku.
Ukoliko vam uređaj koji ste poručili stigne oštećen prilikom isporuke, potrebno je u roku od 24 sata kontaktirati kurirsku službu koja je uređaj dostavila kako bi napravili zapisnik, a zatim nas obavestiti o tome.